Archiwum - 1 grudnia 2003

ale są ci ludzie... Komentarze (0)
01. grudnia 2003 19:10:00
linkologia.pl spis.pl

         Czemu niektorzy ludzie sa tacy glupi.......??!?!?! No idem sobie jak cywilizowany czlowiek chodnikiem ( bo bylam z Kropa na spacerku ) az tu nagle wychodzi jakis gosciu sobie z domku z psem ......i nei wiadomo z czego bo ni z tego ni z owego wydarl sie na mnie.... ;( debil !!!!!!!!!!! Dobrze ze spotkalam kolege to mnie troszke pochamowal zanim sie porzadnei wkurzylam a i tak po czesci mu Odpyskowalam.............no ale pecha mial facio ..:P 
         A po za tym w szkole bylo poprostu cool......???!! :P Na 1 lekcji ...jakos tam bylo bo mialam na 9 bo nei bylo w-fiku ..;(  tak ze na fizyce byl luz..:) bo czesc osobek miala tam jakies doswiadczenia przedstawic :) Pozniej byl niemiec ....i byl totalny luz....:) A na chemi ciekawe czemu na chcemi tak Oliwka sie wkurzyla.....????? czyzbysmy az tak bardzo aj zdenerwowali ..?? Ale przeciez to nei nasza wina ze nic sie nei nauczylismy :P Trzebalo wziac sobie do tabilcy jakis kujonow......:P ( choc i tak jeden poszedl ) Na majcy pislam sprawdzian po.....solony :)  ( no dobra i tak was juz chyba zanudzilam nie.?? ) 
         Ciekawe co jutro bedzie ........:) mam nadzieje ze nic nie bedzie z sprawdzianow :P bo kompletnie nic nie umiem ..... :) A bede diabelkiem ....na Przemie.....:) ale fajnei.....zreszta mosialam znalez sobie przeciwienstwo do siebie ja taki aniolek............:) to w koncu przeciwienstwo to diabelek :P dlatego jestem diabelkiem.. :P A znow mialam glupie sny.......:) ja sole .,.......lubi meic sny ale nei takie .........!!!!!!! ;] bo to byly wrecz koszmary ........ :) no dzieki ale wole nei snic o naszym Amorze od techniki ...ojojo koszmr.....:P  Dobra koncze.....chyba ..dzis mam kochany humorek tak ze pisze ta notke juz ponad pol godziny bo non stop  myla mi sie literki zreszta zle pisac i sie smiac :P  mykam papapapap wszystkim 3majcie sie cieplutko :*  
 
                                               kochany Kiciuś  nei.....?? dlatego ja tez idem odpoczac :P

misiunia...;] : :

i znow poczatek....:P Komentarze (0)
01. grudnia 2003 17:50:00
linkologia.pl spis.pl

        I mamy Grudzień ........<jupi> w sumei to jeden z moich ulubionych miesiecy .......ale tylko wtedy gdy jest snieg, a w tym roku go jeszcze nie ma .....;( bede plakac....nie dosc ze mi zmienili podzial godzin ( bo to cale posolone kuratorium u nas w szkole zazyczylo sobie zmiany...) ale jest jeden plus jeszcze chyba tylko 15 dni do szkoly i luz. :P <jupi> no a odpadna z tego napewno tez 2 dni jeden na strojenie sali a drugi na wyjazd do kina...:) Moze pojedziemy na "Starą baśń" fajnie nam w sumie co miesiac mamy wykazd do kina.......:P   a jak dotąd podobal mi sie film pt ULTIMATE X :P  byl swietny i wlasnie sobie przypomnialam ze musze sie nauczyc jezdzic an desce tak jak sobie obiecalam:P  to bedzie ciezkie zadanei .... :P Naszczescei mam  jeszcze cala zime do przemyslen a od wiosny zaczynam nauke :P  to bedzie bolalo....... ;(  A w tym roku bedzie fajnie tylko trzeba gdzies wykombinowac sylwestra... :) dobra koncze jak na teraz papapa :) tak napisalam ta notke aby bylo co kolwiek napisane jako notka na grudzien :P

misiunia...;] : :

Strona główna


Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

eda | halenamiotowe | pieluchy | polkowicz | kolektorysloneczne | Mailing