Najnowsze Wpisy

ale są ci ludzie... Komentarze (0)
01. grudnia 2003 19:10:00
linkologia.pl spis.pl

         Czemu niektorzy ludzie sa tacy glupi.......??!?!?! No idem sobie jak cywilizowany czlowiek chodnikiem ( bo bylam z Kropa na spacerku ) az tu nagle wychodzi jakis gosciu sobie z domku z psem ......i nei wiadomo z czego bo ni z tego ni z owego wydarl sie na mnie.... ;( debil !!!!!!!!!!! Dobrze ze spotkalam kolege to mnie troszke pochamowal zanim sie porzadnei wkurzylam a i tak po czesci mu Odpyskowalam.............no ale pecha mial facio ..:P 
         A po za tym w szkole bylo poprostu cool......???!! :P Na 1 lekcji ...jakos tam bylo bo mialam na 9 bo nei bylo w-fiku ..;(  tak ze na fizyce byl luz..:) bo czesc osobek miala tam jakies doswiadczenia przedstawic :) Pozniej byl niemiec ....i byl totalny luz....:) A na chemi ciekawe czemu na chcemi tak Oliwka sie wkurzyla.....????? czyzbysmy az tak bardzo aj zdenerwowali ..?? Ale przeciez to nei nasza wina ze nic sie nei nauczylismy :P Trzebalo wziac sobie do tabilcy jakis kujonow......:P ( choc i tak jeden poszedl ) Na majcy pislam sprawdzian po.....solony :)  ( no dobra i tak was juz chyba zanudzilam nie.?? ) 
         Ciekawe co jutro bedzie ........:) mam nadzieje ze nic nie bedzie z sprawdzianow :P bo kompletnie nic nie umiem ..... :) A bede diabelkiem ....na Przemie.....:) ale fajnei.....zreszta mosialam znalez sobie przeciwienstwo do siebie ja taki aniolek............:) to w koncu przeciwienstwo to diabelek :P dlatego jestem diabelkiem.. :P A znow mialam glupie sny.......:) ja sole .,.......lubi meic sny ale nei takie .........!!!!!!! ;] bo to byly wrecz koszmary ........ :) no dzieki ale wole nei snic o naszym Amorze od techniki ...ojojo koszmr.....:P  Dobra koncze.....chyba ..dzis mam kochany humorek tak ze pisze ta notke juz ponad pol godziny bo non stop  myla mi sie literki zreszta zle pisac i sie smiac :P  mykam papapapap wszystkim 3majcie sie cieplutko :*  
 
                                               kochany Kiciuś  nei.....?? dlatego ja tez idem odpoczac :P

misiunia...;] : :

i znow poczatek....:P Komentarze (0)
01. grudnia 2003 17:50:00
linkologia.pl spis.pl

        I mamy Grudzień ........<jupi> w sumei to jeden z moich ulubionych miesiecy .......ale tylko wtedy gdy jest snieg, a w tym roku go jeszcze nie ma .....;( bede plakac....nie dosc ze mi zmienili podzial godzin ( bo to cale posolone kuratorium u nas w szkole zazyczylo sobie zmiany...) ale jest jeden plus jeszcze chyba tylko 15 dni do szkoly i luz. :P <jupi> no a odpadna z tego napewno tez 2 dni jeden na strojenie sali a drugi na wyjazd do kina...:) Moze pojedziemy na "Starą baśń" fajnie nam w sumie co miesiac mamy wykazd do kina.......:P   a jak dotąd podobal mi sie film pt ULTIMATE X :P  byl swietny i wlasnie sobie przypomnialam ze musze sie nauczyc jezdzic an desce tak jak sobie obiecalam:P  to bedzie ciezkie zadanei .... :P Naszczescei mam  jeszcze cala zime do przemyslen a od wiosny zaczynam nauke :P  to bedzie bolalo....... ;(  A w tym roku bedzie fajnie tylko trzeba gdzies wykombinowac sylwestra... :) dobra koncze jak na teraz papapa :) tak napisalam ta notke aby bylo co kolwiek napisane jako notka na grudzien :P

misiunia...;] : :

linkologia.pl spis.pl

     Dzis naglowek taki a nie inny poniewaz .......podobno sny ,ktore sie snia z nocy 29 na 30 listopada czyli w tak zwana " Noc Andrzejkowa " sie sprawdzaja ........a mi snily sie dzis 4 dziwne sny z czego 3 byly ze soba powiazane  .Dziwne to wszystko snila mi sie jakas duza sala < czy jakies inne pomieszczenie w kazdym badz razie baardzo duze > a tam bylo mnostwo chlopakow...a ci co mi sie podobaja byli jakos bardziej kontrastowi i wyrazni tak ze moglam dostrzec ich bardzo wyraznie..... poniej niestety cos mnie obudzilo .... kolejny sen byl bardzo podobny lecz na sali zostalo tylko 5 chlopakow......i tym razem znow sie obudzilam ......< a raczej moj kochany psiaczek mnie obudzil > no ale gdy znow zasnelam snil mi sie juz tylko jeden chlopak ..... . Dziwne to wszystko nie wiem co on oznacza ...co prawda niektorzy mi powiedzieli ze moze to oznaczac ze to wlasnei kocham tego chlopaka ktory mi sie snil na koncu..... <no w koncu wystepowal w 3 snach pod rzad.... .> ale nie mam pojecia ani przekonania....a 4 sen byl wyjatkowo dziwny ....ale nie za bardzo bym chciala o nim opowiadac.......byl dziwny wyjatkowo nawet nie wiem czy bym chciala aby sie spelni.....i znow wystapil ten sam chlopak co w 3 poprzednich.......... a wszystko dzialo sie 14 lutego czyli w Walentynki ........ale nie chce dalej opowiadac bo byl gluuuuuuuuuuupi......;(  :) 
           No ale juz koncze nie robialam zadnych wrozb wczoraj gdyz lubie jak mnei zycie zaskakuje......:) co prawda czasami smutnymi rzeczami  ale to nadaje calemu naszemu pobycie an Ziemi dodatkowyc urokow.......:) dzieki temu jest pieknie.............
           A ja mam kochana rodzinke !!!!!!!!!!!! Poprostu umieja sie posmiac .umieja pozartowac, umieja wysluchac, pocieszyc, pogadac powaznie......( co prawda nie wszyscy ale wiekszosc jest kochana :P ) a jakie jaja mozna z nimi robic :P Wypadalo by zrobic sobei sylwestra......ale nie wiem moze pojadem gdzies z rodzinka....:)
             Kurcze chciala bym tyle napisac .a w sumie nic........mama tyle do opowiadania a nei chce mi sie po za tym wiekszosc pewnie uzana to za nudne......:P  ale jak juz to powiedzialam mojemu " kochanemu " koledze ktory mnei wlasnei strasznie wkurza ze , nie wszystko wszystkim sie podoba.....a ten debil nawet takich prostych slow nie moze zrozumiec......... Czemu aj po czesci musze otaczas sie takimi matolami...?? ludzie zlitujcie sie !!!  .Dobrze jednak ze mam   takich wspanialych kumpli i kumpele <Ci ktorzy sa to dobrze wiedza !!!!!!!!! o tym i powtorze im to jeszcze raz..........JESTESCIE WSPANIALI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.......No i to chyba na tyle co dzis jestem w stanei napisac......bo wlasnei wrocilam z imprezki ..........i bieglam cala droge do domciu i nei dosc ze mnie nozki bola to jeszcze gardelko i glowka....:P    Dobra koncze papapatki :* Buziaczki dla WSZYSTKICH KOCHANY LUDZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

misiunia...;] : :

linkologia.pl spis.pl

      Jak mozna zauwazyc poprawilam bloga...<szablon> a teraz i siebie postaram poprawic:) zobaczymy pozyjemy..:P no dobra teraz pewnei wypadalo by mi cos napisac.......od razu mowie ze moge tu czesc osob zanudzac .....moim pisaniem ..ale tak mi sie podoba i bede pisac o wszystkim o czym chce :P a wy tego wcale nie musicie czytac..:) To tak przez ten czas co nei pisalam zdarzylo sie troche...mielismy kochana dyskoteke..:) bylo siwentie....ostatnio jakos blizej poznalam moja kolezanke z kalsy do ktorej nie odezwalam sie ani slowem <no moze kilkoma > w zeszlym roku . A wszystko przez pewna osobe a mianowicie chlopaka ........do ktorego sama juz nie wiem co czuje . ;( no trudno mozem przezyjem:) .....a raczje napewno.:P muszem  bo mam wspanialych przyjaciol <przyjaciolki> .
       Wczoraj co prawda  zrobilismy na rynku przyslowiowe "bydlo'' no ale coz..... Bo wieczorkiem gdy spotakilsmy sie gromadka siedlismy an rynku pod koniec i Piotrek<moj kuzynek> wraz z Okiem zamowili pizze na adres ratusza.....po za tym byly inne jeszcze wieksze przegiecia,,,,,,ale nie chce mi sie o nich pisac....poniewaz zle mi sie pisze bo przed chwilka sobie pomalowalam pazurki:P papap wszystki do nastepnej notki:P

misiunia...;] : :

wracam..:P Komentarze (0)
18. listopada 2003 13:44:00
linkologia.pl spis.pl

Zrobilam sobie mala przerwe co do pisania tego bloga .....ale nie stety potrzebowalam ja...:) nio ale co moge an to poradzic......odp...nic..:) no ale coz wlasnei wrociam........za soba mam kilka koszmarnych dni..no ale oki.......a tak apropo stwierdzam ze ksiazka harrego pottera jest nawet calkiem........wlasnei przeczytalam 5 rozdzial....i nawet fajny tyllko szkoda ze jeden z moich ulubionych bohaterow umiera..:( ale takie jest zycie nie zawsze wszystko wszystkim wychodzi...:() nawet wiem cos na ten temat.:P no ale dobra koncze papap bo maja wpasc za chwilke do mnie kuzyni,,,,,papapa

misiunia...;] : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

avataareek | sagitta-black | nitra | bioclomid | patryk17 | Mailing